főoldal | számítástechnika | Adobe After Effects 6.5 & Encore DVD 1.5

Adobe After Effects 6.5 & Encore DVD 1.5 - TANFOLYAM A KÖNYVBEN

Eredeti cím: Adobe After Effects - Classroom in the book
Adobe Encore DVD - Classroom in the book
Kiadás dátuma: 2005. augusztus
ISBN: 9638647248
Méret: 19,2 x 25,5
Oldalszám: 530
Nyelv: magyar
Súly: 1,1 kg
 
tartalomjegyzék  |  mintafejezet  |  a szerzőről

Online rendelés (Az általunk üzemeltetett InterBook áruházban)

Az Adobe Encore DVD Tanfolyam a könyvben a leggyorsabb, a legegyszerűbb és a legátfogóbb út az Adobe Encore DVD magas szintű elsajátításához. A projektalapú leckék megmutatják, hogyan használjuk az Encore DVD-t a valódi, mindennapi feladatokhoz.
Az Adobe oktatástervező szakemberek által kifejlesztett tömör tananyagot gyakorlatias leckékkel ötvözi. Ez a részletes, saját tempónk szerint végezhető útmutató ideális azon kezdő felhasználók részére, akik a legújabb Adobe program legfontosabb funkcióit kívánják elsajátítani. Megtanulhatjuk, hogyan használjuk ezt az Adobe Premiere és az After Effects programokkal teljes mértékben integrált szoftvert olyan haladó funkciókat tartalmazó DVD-k létrehozására, mint az interaktív menük, a hangsávok és a feliratsávok.
A lépésről lépésre haladó projektekre épülő leckékkel gyorsan fejlődhetünk, hiszen minden egyes projekt az olvasó egyre bővülő ismereteire támaszkodik. A fejezetek végén összefoglaló kérdések zárják az anyagot, és az olvasó mindent megtanulhat, ami az Adobe Encore DVD használatához szükséges.

Elege van abból, hogy kreatív munkája során állandóan azért vár, mert számítógépe gondolkodik (azaz renderel)? Hagyja abba a várakozást! Lehet videószakember, marketing szakértő vagy webdesigner, ha munkája során videókat használ, értékelni fogja a vadonatúj After Effects 6.5 által kínált hihetetlenül felgyorsult 2D-s és 3D-s renderelést.
És itt van a segítség is, amellyel elmerülhet az Adobe mozgóképekkel és effektekkel foglalkozó "erőművében": az Adobe After Effects 6.5 Tanfolyam a könyvben. Az Adobe csapata alaposan átdolgozta a rendkívül nagy példányszámban fogyó könyv előző kiadását, hogy az új programverzió minden újdonságát tartalmazza.
Az egyetlen összetett, ám emészthető leckékre bontott projekt köré tervezett könyv és DVD egy valóságszerű munkafolyamatot mutat be - amellyel a saját tempójában birkózhat meg! A DVD a leckékhez szükséges összes fájlt tartalmazza.

Online rendelés (Az általunk üzemeltetett InterBook áruházban)


Tartalomjegyzék

Adobe After Effects 6.5

Elindulás 1
Az Adobe After Effects telepítése 1
Előfeltételek 1
A Tanfolyam a könyvben sorozatról 1
Alapértelmezett beállítások visszaállítása 2
A Tanfolyam a könyvben betűtípusok telepítése 2
Memória kiosztása az After Effects-hez 2
A leckefájlok másolása 3
A mappastruktúra beállítása 3
A forrásfájlok másolása 4
A mintafilmek és a mintaprojektek másolása 4
Hogyan használjuk a leckéket? 5
További források 5
Adobe minősítés 6

1. fejezet-Kétdimenziós elemek létrehozása hatszögekből 7
Elindulás 8
A mintafilm megtekintése 9
Projekt létrehozása 9
Az első hatszög-kompozíció felépítése 10
Anyag importálása az első kompozícióhoz 10
A projekt rendezése 12
Az első kompozíció létrehozása 12
Anyag helyezése a kompozícióba 14
Kép transzformálása 16
A kép pontos helyre mozgatása 16
Képméret változtatása 18
Kulcsképkockák beállítása kép elforgatására 19
Az első animáció előnézete 20
Animált minta létrehozása egyszerű képből 20
A rétegek mintába mozgatása 21
Új animáció indítása kulcsképkockák létrehozásával 23
A hatszögek animálásának folytatása 24
Az animáció összetettebbé tétele 27
A belépési pontok lépcsőzetes elrendezése 27
Átlátszóság beállítása egy rétegen 28
Átlátszósági kulcsképkockák beillesztése más rétegekre 29
Több réteg prekompozíciója 30
Prekompozíciós réteg transzformációja 31
A projekt szünet utáni ismételt megnyitása 31
Az előre összeállított réteg átméretezése és összecsukása 32
Az előre összeállított rétegek másolása és átnevezése 33
Az előre összeállított rétegek mozgatása 34
A belépési pontok megváltoztatása 34
A három réteg prekompozíciója 35
Harmadik szintű mozgás és egyéb finomítások alkalmazása 36
Ráközelítés létrehozása 36
Az egész lépsejt elforgatása 37
A középpont mozgatása 38
Ismételt helyzetváltoztatás 39
Gyorsulás rendelése a méretváltozáshoz 41
Munkánk ismételt felhasználása egy második elem létrehozására 43
Grafika importálása a második elemhez 43
Az anyag cseréje 44
Prekompozíció másolása és ismételt felhasználása 44
Egy másik prekompozíció másolása 45
Kompozíciók renderelése 46
A Hexagons elem renderelése 46
A HexOutlines elem renderelése 49
A renderelt mozgóképek megtekintése 50

2. fejezet-Elemek építése négyzetekből 51
Elindulás 52
Az első elem megalkotása: táncoló négyzetek 53
Forrásfájlok importálása a táncoló négyzetekhez 53
A Square Grid Comp létrehozása 54
A négyzetek elhelyezése és méretezése 55
Segédvonalak létrehozása 56
A táncoló négyzetek animálása 58
Egyenes vonalú mozgás fenntartása 61
A táncoló négyzetek munkaterületének beállítása 62
A kompozíció felhasználása egy másik kompozícióban 62
A Square Grid animáció behelyezése 63
Egyes rétegek átlátszóságának átállítása 65
A rétegek elforgatása 65
A táncoló négyzetek renderelése 66
A Squares01 mozgókép lejátszása 69
Pulzáló sávok létrehozása a négyzetekből 69
Réteges forrásfájl importálása 69
Kompozíció létrehozása a pulzáló négyzeteknek 71
Az első réteg létrehozása és animálása 72
Az első réteg másolása és módosítása 74
A pulzáló négyzetek munkaterületének beállítása 75
Második kompozíció létrehozása a pulzáló négyzetekhez 76
Mindent tartalmazó kompozíció létrehozása a pulzálónégyzetekhez 76
Kompozíciók hozzáadása rétegekként 77
Összhatásmódok alkalmazása és a munkaterület beállítása 78
A pulzáló négyzetek renderelése 79
A pulzáló négyzetek mozgókép lejátszása 81
Lencse fényfolt létrehozása 81
Kompozíció létrehozása a lencse fényfolthoz 82
Egyszínű réteg létrehozása a lencse fényfolthoz 83
A Lens Flare effekt alkalmazása 83
A lencse fényfolt másolása és módosítása 84
A lencse fényfolt renderelése 85
Az alkotóelemek ötvözése a világító négyzetek létrehozása érdekében 86
A két alkotóelem ötvözése és beállítása 87
A világító négyzetek renderelése 88
A második elem létrehozása: világító négyzetek sávja 89
Új kompozíció létrehozása és beállítása 89
A világító négyzetek másolása és behelyezése 90
A BoxLightsLine mozgókép renderlése 92

3. fejezet-Körök animálása 95
Elindulás 96
Körvonalak létrehozása 97
A forrásfájl importálása 97
A projekt rendezése 97
Új kompozíció létrehozása 98
Rétegek behelyezése a kompozícióba 98
Összhatásmód beállítása 99
Görbék létrehozása maszkok használatával 100
A Stroke effekt alkalmazása 101
A Stroke effekt animálása 102
A sablonként használt grafika eltávolítása és a munka befejezése 103
Pontokból álló körök létrehozása 103
Az eredeti kompozíció másolása 103
A maszkok átméretezése 104
A sima vonalak átalakítása pontozottá 105
Az első elem létrehozása: több gyűrű 106
A többgyűrűs kompozíció felépítése 106
Nullobjektum létrehozása 107
Kifejezés hozzáadása 107
A Basic 3D effekt és egy második kifejezés hozzáadása 109
Több gyűrű elhelyezése a kompozícióban 110
A nullobjektum animálása 112
További elemek létrehozása: több vonal és több pont 113
A három elem renderelése 114

4. fejezet-Csillagszerű elemek felépítése 117
Elindulás 118
Az első elem létrehozása: audio csillagrobbanás 119
A forrásfájlok importálása 119
A forrásfájlok megvizsgálása 119
A projekt rendezése 120
A kompozíció létrehozása 121
Az anyag hozzáadása a kompozícióhoz 122
Egyszínű réteg létrehozása és maszk hozzáadása 122
Az Audio Spectrum effekt alkalmazása 124
A Radial Blur effekt alkalmazása 127
A maszk mozgatása 129
A csillagrobbanás kép hozzáadása és összhatásmód alkalmazása 130
A csillagrobbanás kép elforgatása 131
A csillagrobbanás elem renderelése 131
Második elem létrehozása: fénysugarak 133
A kompozíció felépítése 133
Egyszínű réteg hozzáadása 134
Az Iris Wipe effekt alkalmazása és kulcsképkockák beállítása 135
A Light Rays elem renderelése 137

5. fejezet-Szövegek és számok alkalmazása 139
Elindulás 140
Az első elem létrehozása: szövegsor 141
A kompozíció létrehozása 141
Szövegsor hozzáadása és formázása 142
A szövegsor animálása kulcsképkockák meghatározásával 143
Átlátszóság beállítása 145
Bemozdítás hozzáadása 146
A szövegsor renderelése 147
A második elem létrehozása: szövegkörök 149
A kompozíció felépítése 149
A szövegréteg létrehozása 150
Maszk létrehozása a szöveggörbéhez 151
A szöveg elhelyezése a görbén 152
A szövegkör animálása kulcsképkockák beállításával 153
A szövegréteg lemásolása és a réteg belépési pontjainak beállítása 155
A görbére írt szöveg kulcsképkockáinak megváltoztatása 156
Bemozdítás alkalmazása az összes szövegrétegre 157
A Text Circle Comp renderelése 158
A harmadik elem létrehozása: számok 159
A kompozíció felépítése 159
Egyszínű réteg létrehozása a Numbers effekthez 160
Számok hozzáadása és formázása 160
Számok tulajdonságainak beállítása 161
A számok animálása kulcsképkockák beállításával 161
A Fast Blur effekt alkalmazása és kifejezés létrehozása 162
A számok rétegének lemásolása és átnevezése 163
A számkijelző véletlenszerűsítése 164
A megjelenített számok variálása 165
A Numbers elem renderelése 166

6. fejezet-Térbeli hatszög elemek építése 169
Elindulás 170
Az első elem létrehozása: térbeli hatszögek 171
A forrásfájl importálása és rendezése 171
A kompozíció létrehozása 171
A hatszögek hozzáadása 172
A hatszög tájolásának beállítása a térben 173
A réteg másolása és további tájolási beállítások 176
Felkészülés a hatszögek igazítására 177
A hatszögek pontos igazítása 178
Gyorsbillentyűk beállítása és használata 3D-s nézeteknél 180
A hatszögrétegek elforgatása 181
A második kompozíció létrehozása 181
A hatszög gyűrű hozzáadása és tulajdonságainak beállítása 182
A hatszögek alkotta alagút létrehozása 183
A kamera hozzáadása 184
A kamera elhelyezése 185
A kamera sebességének megváltoztatása 186
A kamera forgatása és a forgási sebesség módosítása 187
A második elem létrehozása: a térbeli hatszög körvonalak 188
A második forrásfájl importálása 188
A kompozíciók lemásolása 188
A képek cseréje a HexLines Ring Comp kompozícióban 189
A képek cseréje a HexLines Tunnel Comp kompozícióban 189
A két térbeli hatszög elem renderelése 190

7. fejezet-Síkbeli elemek összedolgozása egy összetett kompozícióba 193

Elindulás 194
A projekt létrehozása 195
A forrásfájlok importálása és rendezése 195
Új kompozíció létrehozása 196
A kör rétegek összeállítása és összhatásmódok alkalmazása 197
A gyűrűk átlátszóságának animálása 198
Az átlátszóság beállítása véletlenszerűen villogó rétegek létrehozása érdekében 199
A Ring Mix Comp renderelése 200
A második kompozíció létrehozása 202
Az elemek behelyezése a kompozíció réteglistájába 203
A rétegek belépési pontjának megváltoztatása 204
Átlátszóság módosítása és egy réteg trimmelése 205
A Tint effekt alkalmazása 206
Egy effekt különböző változatainak másolása és beillesztése 207
Életlenítés effektek alkalmazása 208
A rétegek összhatásmódjainak beállítása 209

8. fejezet-A 3D-s összetett kompozíció elkészítésének megkezdése 211
Elindulás 212
A forrásfájlok importálása és rendezése 213
A kompozíció létrehozása 214
A Girl_Alpha.mov hozzáadása 214
A háttérréteg létrehozása 216
Effektek alkalmazása a háttérre 217
Az egyszínű réteg átlátszóságának növelése 218
Kamerák használata 218
Nullobjektum és szülőréteg kapcsolat hozzáadása 219
Kameraadatok importálása 220
Az importált kameraadatok eredményeinek megtekintése 222
A hatszög réteg hozzáadása 225
Kompozíció időmarker hozzáadása 226
A hatszög animálása 227
Effekt és összhatásmód alkalmazása a hatszögre 228
A rövidfilm beállítása 228
A Girl_Alpha.mov másolása és prekompozíciója 228
Egy ködös háttéralakzat létrehozása 229
Színkorrekció a Hue/Saturation effekttel 230
A Echo effekt alkalmazása 231
Réteg időtartamának, belépési pontjának és átlátszóságának beállítása 232
A réteg megjelenítése átmenet effekttel 233

9. fejezet-A 3D-s összetett kompozíció befejezése 235
Elindulás 236
A forrásfájlok importálása és rendezése 237
Az elkészített 3D-s anyag hozzáadása 238
A gyűrűk hozzáadása és színezése 238
A ragyogó labda elem hozzáadása 239
A TextCircle elem hozzáadása 240
A TextCircle rétegek transzformációs tulajdonságainak beállítása 240
A TextCircle rétegek prekompozíciója 241
A TextLine elem hozzáadása és egy pozíció beállítása 242
Transzformációs tulajdonságok beállítása a TextLine elemekhez 243
A TextLine rétegek másolása és mozgatása 244
A TextLine rétegek belépési pontjainak és Y koordinátáinak beállítása 245
A TextLine rétegek prekompozíciója 245
A BoxLightsLine elemek hozzáadása 246
A BoxLightsLine elemek másolása és eltolása 247
Rétegek prekompozíciója 247
A 3D Composite kompozíció renderelése 248

10. fejezet-A végleges animáció felépítése 251
Elindulás 252
A forrásfájlok importálása 253
A Project ablak rendezése 253
A csillogó gömb visszatükröződésének létrehozása 255
Új kompozíció létrehozása másolással 255
Fájlok hozzáadása és eltávolítása a kompozícióból 256
Maszk rajzolása 257
Transzformációs tulajdonságok beállítása a Reflection rétegen 258
Effektek alkalmazása a Reflection rétegre 259
A LightBurst elem felépítése 260
Rétegek hozzáadása és a munkanézet előkészítése 260
Sávmaszk és effekt alkalmazása 261
A LightBurst és a Reflection kompozíciók egyesítése 262
Kifejezések hozzáadása és a munkaterület beállítása 263
A Reflection Comp renderelése 264
A végleges kompozíció felépítése 266
Álló képkocka mentése 267
Több elem hozzáadása a Final Composite Comp kompozícióhoz 268
Élek hozzáadása a HexOutlines.mov mozgóképhez 269
A Hexagons.mov átúsztatása 270
Time Remapping alkalmazása a 3DComposite_ball.mov rétegre 271
Egy számokból álló másik réteg hozzáadása 272
Transzformációk hozzáadása a második számhalmazhoz 273
A négyzetek hozzáadása 274
Transzformációs tulajdonságok beállítása és a négyzetek másolása 274
Egyszínű kék réteg létrehozása 275
Maszk készítése a csillogó gömb köré 276
A csillogó gömbön levő visszatükrözés rotoscope-olása 276
A Mask Feather tulajdonság animálása 278
A térbeli hatszög elemek hozzáadása és time remapping alkalmazása rájuk 279
A 3DHexagon.mov másolása és beállítása 280
Opciók és effektek beállítása a 3DHexLines.mov rétegre 280
A 3DHexagons elhelyezése az átmenet érdekében 281
Egy másik csillagrobbanás elem hozzáadása 281
Az utolsó jelenet összerakása 282
A logó alkotóelemeinek létrehozása: az A betű 283
A logó alkotóelemeinek létrehozása: az R szimbólum 283
A logó alkotóelemeinek létrehozása: Adobe 284
A pásztázó fény hozzáadása 284

11. fejezet-A Render Queue ablak és a kimeneti formátumok 287
Elindulás 288
Sablonok létrehozása a renderelési folyamathoz 289
Renderelési beállítássablon létrehozása teljes felbontáshoz 289
Renderelési beállítássablon létrehozása tesztrenderelésekhez 290
Sablonok létrehozása a kimeneti modulokhoz 292
Kimeneti modulsablon létrehozása adásba szánt anyag renderelésére 292
Alacsony felbontású kimeneti modulsablon létrehozása 293
Renderelés különböző kimeneti adathordozókra 295
Felkészülés a tesztmozgókép renderelése 295
Több kimeneti modul használata 297
A kompozíció előkészítése a teljes felbontású renderéléshez 300
A Pixel Aspect Correction funkció használata 301
A végleges mozgókép adásba szánt változatának renderelése 303

Adobe Encore DVD 1.5

Elindulás 307
A Tanfolyam a könyvben sorozatról 307
Előfeltételek 307
Az Adobe Encore DVD telepítése 308
Az Adobe Encore DVD program elindítása 308
A Tanfolyam a könyvben használandó betűtípusainak telepítése 308
A Tanfolyam a könyvben fájlok másolása 308
A Tanfolyam a könyvben fájlok telepítése: 308
További források 309
Adobe minősítés 309

1. fejezet-Egy egyszerű DVD létrehozása 311
Elindulás 312
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 312
A DVD megtervezése 314
Fájlok importálása elemként 315
Időegyenes létrehozása 316
Fejezetpontok hozzáadása 318
Réteges Photoshop fájl importálása menüként 319
Kezdő és záró viselkedések beállítása 321
Viselkedések beállítása a távirányító gombjaihoz 322
A projekt előnézetének megtekintése 323
A DVD megírása 324
Összefoglaló kérdések 325
Összefoglaló válaszok 325

2. fejezet-Menük létrehozása az Adobe Encore DVD-ben 327
Elindulás 328
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 328
A menükről 329
Új menü létrehozása 329
Szöveg hozzáadása a menühöz 331
Elemek hozzáadása a menükhöz 334
Árnyék hozzáadása a szöveghez 337
Szövegmezők gombokká konvertálása 338
Alképek hozzáadása a gombokhoz 339
Színcsoportok hozzárendelése az alképekhez 340
A gombok időegyenesekhez történő kapcsolása 342
A projekt előnézetének megtekintése 344
A DVD megírása 344
Összefoglaló kérdések 346
Válaszok 346

3. fejezet-Menük tervezése Adobe Photoshopban 347
Elindulás 348
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 348
Az Adobe Encore DVD Photoshoppal való társítása 349
Menü hátterének létrehozása Photoshopban 350
Szöveg létrehozása Photoshopban 352
Szöveg színének megváltoztatása Photoshopban 355
Rétegstílusok alkalmazása Photoshopban 357
Gombok létrehozása Photoshopban 360
Alképek rendelése gombokhoz 362
Menü importálása az Adobe Encore DVD-be 365
Menü szerkesztése Photoshopban 367
A gombok időegyenesekhez kapcsolása 369
Egymást fedő objektumok áthelyezése 370
A projekt előnézetének megtekintése 372
A DVD megírása 372
Összefoglaló kérdések 372
Válaszok 373

4. fejezet-Adobe Encore DVD sablonok használata 375
Elindulás 376
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 376
A Library paletta megismerése 378
Menüsablon módosítása 381
Almenük létrehozása ugyanabból a sablonból 384
Háttérelemek kicserélése 385
Elemek hozzáadása a Library palettához 387
Menük egymáshoz kapcsolása 389
Gombok időegyenesekhez kapcsolása 390
Szövegréteg létrehozása 391
Linkek ellenőrzése 392
A projekt előnézetének megtekintése 394
DVD image felépítése 394
DVD-re írás DVD image-fájlból 395
Összefoglaló kérdések 395
Válaszok 396

5. fejezet-Egy DVD gyors összeállítása 397
Elindulás 398
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 398
Elemek behúzása a Library palettába 399
Elemek importálása a Library palettába 402
Gombok azonnali létrehozása 403
Gombok átméretezése és elhelyezése 404
Gomb szövegének szerkesztése 406
Cím hozzáadása a menühöz 408
A projekt előnézetének megtekintése 408
Adatfájlok hozzáadása lemezhez 409
A CD megírása 409
Összefoglaló kérdések 409
Válaszok 410

6. fejezet-Alapértelmezett műveletek felülírása 411
Elindulás 412
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 412
A felülírásokról 414
Több menü használata 414
Alapértelmezett záró műveletek beállítása 416
Linkek beállítása a főmenühöz 417
A linkek előnézetének megtekintése 419
A pick whip használata 419
Felülírások beállítása 420
A projekt előnézetének megtekintése 424
DVD mappa létrehozása 424
Összefoglaló kérdések 425
Válaszok 425

7. fejezet-Animált menük létrehozása 427
Elindulás 428
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 428
Az elemek összeállítása 430
Fejezetpontok létrehozása és elnevezése 432
Záró művelet és link meghatározása időegyeneshez 434
Video hozzáadása egy menü hátteréhez 436
Az animált menü hátterének megtekintése előnézetben 438
AVI fájl transzkódolása a Project ablakból 439
Videot tartalmazó bélyegképgombok létrehozása 440
Egy bélyegképrétegeket tartalmazó menü vizsgálata 441
Bélyegképek létrehozása egy időegyenes képkockáiból 442
Poszterképkocka beállítása 444
Viselkedések beállítása 445
Animált bélyegképgombok létrehozása 446
A DVD megírása 447
Összefoglaló kérdések 448
Válaszok 448

8. fejezet-Az Adobe Premiere Pro használata 449
Elindulás 450
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 450
Markerek létrehozása Premiere Pro-ban 451
MPEG-2 fájl exportálása Premiere Pro-ból 453
Markereket tartalmazó MPEG-2 fájl importálása 455
Fejezetpontok bélyegképgombokhoz kapcsolása 457
A projekt előnézetének megtekintése 459
AVI fájl exportálása Premiere Pro-ból 461
Az Edit Original parancs használata 462
A Ripple edit eszköz használata Premiere Pro-ban 463
AVI fájl frissítése Adobe Encore DVD-ben 464
Linkek és viselkedések létrehozása 465
A projekt előnézetének megtekintése 467
A lemez megírása 467
Összefoglaló kérdések 468
Válaszok 468

9. fejezet-Az Adobe After Effects használata 469
Elindulás 470
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 470
Photoshop menü importálása 470
Photoshop fájl módosítása After Effects-ben 473
Menüfájl animálása After Effects-ben 475
További animáció hozzáadása 477
A kulcsképkockák módosítása egy érdekesebb hatás kedvéért 478
Mozgókép renderelése After Effects-ben 479
After Effects mozgókép importálása Adobe Encore DVD-be 482
Animált menü aktiválása 484
Fájl szerkesztése After Effects-ben 485
A mozgókép renderelése 487
Visszatérés Adobe Encore DVD-be 487
Linkek létrehozása elemekhez 488
A DVD megírása 489
Összefoglaló kérdések 490
Válaszok 490

10. fejezet-Diavetítés létrehozása állóképekből 491
Elindulás 492
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 492
Diavetítés elemeinek összeállítása 493
Diavetítés menü elrendezése 495
Gombok másolása más menükbe 497
Menük egymáshoz kapcsolása 497
Hang hozzáadása menühöz 499
Audiofájl előnézete 501
Záró műveletek beállítása diavetítés menükhöz 501
Időegyenesekkel rendelkező diavetítések létrehozása 502
Az elemek rendezése 503
Időegyenes létrehozása állóképekből 505
Viselkedések beállítása diavetítéshez 507
A projekt előnézetének megtekintése 508
A DVD megírása 509
Összefoglaló kérdések 509
Válaszok 509

11. fejezet-Audiosávok és feliratok hozzáadása 511
Elindulás 512
Az elkészült Adobe Encore DVD projekt megtekintése 512
Audiosávokat tartalmazó projektek 514
Audiosávok hozzáadása 515
Audiosávok előnézete 516
Gombok audiosávokhoz kapcsolása 517
Főmenü hozzáadása 519
Feliratsáv hozzáadása 520
Feliratok megjelenésének módosítása 522
Feliratok importálása szöveges fájlból 525
A feliratszkriptekről 526
Gombok feliratsávokhoz kapcsolása 526
A projekt előnézetének megtekintése 528
A DVD megírása 528
Összefoglaló kérdések 528
Válaszok 529
Adobe After Effects tárgymutató 531
Adobe Encore DVD tárgymutató 541


Mintafejezet

14. fejezet letöltése
(új ablakban nyílik...)